(ViDeO) Siapa Cakap Hukum Hudud Kejam? Lihat Video Hukuman Hudud Ini Yang Dilaksanakan Di Indonesia.. Siap Ada Yang Melawan Lagi..Astaghfirullahal'azim.

loading...

Ramai yang salah anggap tentang hudud..katanya kejam bila laksanakan hudud.. wahai manusia, sedarlah bahawa hukum hudud jika dilaksanakan dengan cara yang betul, ia lebih kepada memberi pengajaran kepada mereka yang bersalah.. lihat video sebat  cara hukum hudud yang dilakukan di Acheh, Indonesia.. jangan lupa share, biar semua orang tahu yang hudud itu tidak kejam.. Islam agama yang suci dan adil kepada semua makhluk..





Hukum Sebat Cara Islam Di Acheh
Ada nampak terpekik terlolong macam kena sebat penjara biasa? Siap ada yang melawan tu..degil betul si janggut tu, memang tengok gaya pun samseng semacam.
Dah bersalah, hadap jerlah hukuman..bukan sakit sangat pun. Yang penting ia beri pengajaran kepada pesalah dan orang ramai.



loading...

0 Response to "(ViDeO) Siapa Cakap Hukum Hudud Kejam? Lihat Video Hukuman Hudud Ini Yang Dilaksanakan Di Indonesia.. Siap Ada Yang Melawan Lagi..Astaghfirullahal'azim."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close