Sedih !!! Kemana Hilangnya Maruah Anak Melayu Sekarang ??? Penyebab perempuan melayu menjadi gedik murahan

loading...
Ada 2 keadaan bila mana seorang perempuan melayu boleh bertukar menjadi gedik, douchebag, faggot dan bersikap sebagai perempuan murahan. Pertama bila ternampak lelaki yang kacak dan macho. Kedua, bila awek, kekasih atau isteri lelaki kacak itu tadi seorang perempuan yang tak berapa cantik.


Ini adalah Charyl Chappuis, pemain kacak no 7 Thailand yang pasukannya baru sahaja mengalahkan pasukan Harimau Malaya di Piala AFF Suzuki 2014 pada perlawanan akhir yang pertama di Thailand yang kini digilai oleh perempuan2 melayu yang gedik di Internet. Nak tau pasal dia pergi kat blog Ohbulan ni.

Dan ini pula awek dia. Ya taklah berapa cantik sangat. 



Malangnya perempuan melayu kita tiba2 meroyan kat Instagram awek mamat tu jadi macam perempuan murahan dok kondem dan kutuk awek orang. Dafuq? Kalau dia clash dengan awek dia pun macamlah perempuan2 murahan ni dapat couple dengan Charyl tu. Asshole gila mentaliti. Pergi mati la dia nak couple dengan siapa pun, nak couple dengan perempuan gemuk ke, hodoh ke, hitam ke, itu hak dia, korang sibuk sangat kenapa?








Dulu kes minah2 melayu ni duk tergedik2 kat imam Fatih Seferagic just sebab dia kacak. Imam yang tak kacak tak mau pulak perempuan2 melayu ni tergedik2.



Malu la sikit, awak tu perempuan melayu, orang Islam lagi tu, jagalah maruah sikit. Mana pergi sifat malumu wahai perempuan?
loading...

0 Response to "Sedih !!! Kemana Hilangnya Maruah Anak Melayu Sekarang ??? Penyebab perempuan melayu menjadi gedik murahan"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close