GEMPAR!! 16 0rang Gadis Mengandung Ketika Mandi Di K0lam Renang Ini !!

loading...


P00l Party’ ini bertukar menjadi tragedi apabila salah satu daripada lelaki yang hadir majlis sambutan hari jadi tersebut telah mengalami ejakulasi di dalam k0lam renang secara tidak sengaja mengakibatkan separuh daripada kanak-kanak perempuan yang hadir pada sambutan tersebut hamil.
“Saya gembira saya tidak mempunyai baju renang saya hari itu,” kata Daliah Jennings, yang hadir pada sambutan tersebut.”
Pemuda itu mendakwa tidak ada hubungan seksual berlaku di parti di semua dan beliau hanya terejakulasi di k0lam renang secara tidak sengaja.
“Ada yang mengatakan bahawa kami melakukan sex liar di sambutam hari jadi pesta tersebut , tetapi saya bangga untuk mengatakan bahawa saya masih teruna dan jika sesiapa tidak percaya, saya bersedia untuk menjalani pemeriksaan perubatan untuk membuktikannya, “kata lelaki berusia 15 tahun.
“Saya dah jadi macam selebriti tempatan. 0rang-0rang datang kepada saya sepanjang masa dan berjabat tangan saya dan mengucapkan tahniah kepada saya, tetapi saya tidak berbuat apa-apa! “Tambahnya, jelas kelihatan ikhlas.
Dr. J0hn Suzukima H0spital Healthcare Mem0rial Tallahassee, yang merupakan 0rang pertama untuk menghubungkan kelahiran berganda dari sebab yang tunggal, percaya 0rang muda tersebut mempunyai kes yang jarang berlaku dipanggil spermaf0rtis yang menjadikan air mani beliau luar biasa kuat. “Ujian klinikal telah membuktikan bahawa 0rang yang mengalami spermaf0rtis mempunyai jumlah sperma hampir seribu kali lebih kuat dan kaya dengan spermat0z0ids daripada manusia biasa,” jelas beliau.

“Air mani ini agak sama dengan air mani mamalia air, seperti ikan lumba-lumba, dan anjing laut dan mempunyai ciri-ciri yang menjadikan ia sangat tahan air. Keadaan ini pasti dapat menjelaskan apa yang berlaku dalam kes ini tetapi ujian klinikal dan ujian lanjut akan diperlukan untuk membuktikan te0ri ini, “katanya kepada pemberita tempatan. 
loading...

0 Response to "GEMPAR!! 16 0rang Gadis Mengandung Ketika Mandi Di K0lam Renang Ini !!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close